P.P.E.C.
Performanta, Profesionalism, Evolutie, Calitate
MED SAN PREST este o companie specializată în acordarea de servicii medicale de Medicina Muncii. Gama de servicii medicale oferite este în conformitate cu prevederile legale din domeniu. Asigurăm servicii specializate pentru orice societate/tip de activitate și orice tip de profesie la preturi imbatabile, plecând de la 25 RON/angajat/an.
Serviciul de Medicina Muncii urmăreşte identificarea riscurilor profesionale, prevenirea îmbolnăvirilor legate de profesie, depistarea activă a bolilor profesionale și a bolilor legate de profesiune, testarea aptitudinii în muncă a angajaţilor, promovarea stării de sănătate a acestora, consilierea de specialitate a angajatorului și a angajaților și nu în ultimul rând scăderea absenteismului la locul de muncă.
MED SAN PREST dispune de aparatură ultramodernă, o echipă dinamică, promptă, formată din profesioniști desăvârșiți, oferte flexibile, imbatabile şi servicii strict adaptate nevoilor clientului.
Vă invităm să consultați secțiunea de servicii oferite de societatea noastră, iar apoi să vă convingeți singuri făcând o programare online sau contactându-ne pentru mai multe detalii.
Controlul medical la angajare include:
– întocmirea dosarului medical tip
– examenul clinic efectuat de medicul specialist de medicina muncii
– examene clinice şi paraclinice complementare, funcție de condițiile de muncă, diferenţiate în funcţie de vârstă, sex, stare de sănătate.
Controlul medical periodic include:
– înregistrarea evenimentelor medicale care s-au petrecut în intervalul de la examenul medical în vederea angajării, sau la ultimul control medical periodic până în momentul controlului medical periodic respectiv
– examenul clinic efectuat de medicul specialist de medicina muncii
– examene clinice şi paraclinice complementare, funcție de condițiile de muncă, diferenţiate în funcţie de vârstă, sex, stare de sănătate.
Obligaţia angajatorului este de a completa pentru fiecare angajat:
– Fişa de solicitare pentru angajare / pentru controlul medical periodic;
– Fişa de identificare a factorilor de risc profesional (angajare / control periodic);
– Monitorizarea stării de sănătate a personalului expus la riscuri profesionale.
Eliberarea fișei de aptitudine:
– După efectuarea examinărilor clinice și paraclinice, medicul specialist de medicina muncii va evalua dosarul și va stabili aptitudinea în muncă prin eliberarea fișei de aptitudine.
Orice angajat cu aptitudine condiţionată sau inapt temporar va intra într-un program de supraveghere specială, în care medicul de medicina muncii va urmării evoluţia afecţiunii depistate până la vindecarea / stabilizarea ei. În tot acest timp va lua legătura cu medicul de familie sau medicul specialist această etapă de recuperare fiind deosebit de importantă pentru reintegrarea în muncă a angajatului.
Medicul de medicina muncii va prezenta angajatorului, la cerere, un raport scris cu privire la situaţia stării de sănătate a angajaţilor în relaţie cu condiţiile de muncă şi riscurile profesionale.